19 mars 2014

One week ~

God kväll på er!
Tänk att det redan är en vecka sedan jag var i Åbo?! Varför rusar tiden på det här viset?
Bilderna nedanför är tagna förra veckan i Åbo av Livva (klicka på namnet för att gå till hennes blogg) som var lite aktivare med kameran än jag, haha!
 
Kvällen har flugit iväg i all världens fart, mina danstjejer gav verkligen järnet ikväll vilket var superkul att se, det märks verkligen när de tränar hemma också!
Efter dansen åkte jag iväg hem till Alex för att reda ut lite småsaker som behövde fixas.
Det kändes verkligen bra att träffas igen efter allt som har hänt eftersom jag oroat mig en hel del för att det inte alls kommer att fungera att umgås som vänner - Något som visade sig vara helt onödigt!
 
Nu ska jag hursomhelst ta en dusch och sedan krypa till sängs, god natt på er!
 



12 kommentarer:

  1. Kul att det funkar mellan er!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Har paus med bloggen ett tag, behöver tid för att ta tag i livet efter allt som hänt... :)!

      Radera
  3. Ni ser ut att ha haft kul :D

    SvaraRadera
  4. När börjar du blogga igen? :(

    SvaraRadera
  5. Friar du med någon eller har du bara på G? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Well, visst har jag väl kille just nu men inte helt officiellt om man uttrycker det så :)!

      Radera
  6. Har du och Alex hittat tillbaka till varandra? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejdå, är tillsammans med Simon nu så det kommer inte hända! :)

      Radera
  7. När tänker du blogga igen? :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snart, börjar nog känna mig redo igen... :D

      Radera