19 februari 2014

Före och efter:


Hej på er!
Hade sista träffen med min personliga tränare Annika igår på Easyfit. 
Vi gjorde en del små justeringar i mitt program och satte till lite löpning... Spännande! 
Jag har hunnit gå på gym 7 gånger sedan vi träffades första gången så vi passade på att jämföra bilderna litegrann. Jag tycker inte själv att skillnaden är så stor även om Annika hävdade det, men någon mega- förändring ska man väl ändå inte vänta sig efter så pass kort tid, haha! 

Ikväll väntar ett danspass med mina duktiga elever men innan dess måste jag nog satsa på att ta mig igenom skoldagen..!

6 kommentarer:

  1. Tycker din hållning ser bättre ut och en bra hållning är ju asviktigt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har du verkligen rött i, man vill ju inte gå omkring och se ut som en hösäck... Kul om du såg skillnad! :D

      Radera
  2. Vad hade du för tillval i högstadiet och vad tyckte du om dem ? Btw rycker jag nog att de syns skillnad på den sista bilden iaf,otrolit att de endå syns lite ! Bra blogg :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan! Hade tyska, textilslöjd och konsthantverk till en början, dock böt jag ut det mot husis rätt snabbt! Vad kul att du tycker det och tack så jättemycket!! :D

      Radera