30 juni 2013

Klackenparty 2013

Godmorgon, eller ja godkväll är det väl för de flesta, haha!
Gårkvällen blev i stort sett helt lyckad, hade sjukt kul till att börja med men sedan försvann plötsligt 
party-humöret... Nåja, man kan ju inte vänta sig att alla utekvällar ska vara perfekta, eller hur?!
Träffade hursomhellst mycket folk som jag inte sett på evigheter, vilket alltid gör mej super glad!!

Vaknade rätt tidigt i morse men dagen har ändå bestått till 100% av sängliggande, filmtittande, ätande och miljarder tupplurar tillsammans med killen, haha! Så får det vara ibland.

Nu ska jag skölja ur min hårinpackning som jag sitter med för tillfället, ha det bra och enjoy de få bilder jag kom ihåg att ta igår.



Har fortfarande ingen aning om vem detta är men bilden är ju lite söt iaf, haha!

2 kommentarer:

  1. Du hade sjukt snygga shorts på dig :)

    Btw så e din blogg sjukt bra! Du är dig själv i den och de e ett stort plus :) Fortsätt så!

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, tyvärr måste jag erkänna att shortsen är Livvas... Men du har rätt de är skitsnygga! ;) och tusen tack ska du ha, blir alltid glad av sånahör kommentarer, då vet jag ju att jag gör iaf något rätt, kramar till dej med! :D

      Radera