14 december 2013

400

Idag firar jag mitt fyrahundrade inlägg på denna blogg!
(Okejokej, det råkar kanske vara det fyrahundraförsta men man kan ju inte vara petnoga jämt, haha!)
 
Gårkvällen spenderades på bästa sätt med en timme BodyCombat och sedan film-mys med gullet, underbart!
 
Idag fick jag njuta av min efterlängtade sovmorgon, så otroligt skönt!
Åt en sen frukost hemma hos Alex innan jag stack hem för att hinna fixa till mig lite innan vi åker iväg för att fira hans systerdotter som fyller 5 år idag.
 
Som avslut på detta inlägg bjuder jag på rätt suddiga bilder av dagens outfit, ska absolut skaffa en kamera i 18-års present från mig själv till mig själv, haha!
Håll ut med dessa bilder ett par veckor till bara. 
 
Ha en fin lördag alla!
 
Hittade ett super-gammalt Hultqvisthalsband som jag fått av tjejerna någon gång i tiden, hur har jag kunnat glömma bort det?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar