10 december 2013

Lovely day

Hej på er!
I morse då jag vaknade visste jag direkt att jag stigit upp på fel fot... Livet kändes smått meningslöst och tröttheten var så överväldigande att jag helt enkelt bestämde mig för att strunta i skolan och hoppa tillbaka i sängen - Ett av de bästa valen jag gjort denna vecka!
När jag väl vaknat upp såg jag till att göra det bästa av dagen genom måånga koppar kaffe, kvalitetstid med ipaden, en promenad och såklart Sex and the City, haha!


På eftermiddagen spenderade jag lite dyrbar skvallertid tillsammans med Anna och en urgod pizza som hennes pappa fixat ihop. Som ett perfekt avslut på kvällen gick jag sedan och testade på nya Bodypump på StudioZ, rekommenderar verkligen, musklerna skriker av trötthet nu!!

Som ni märker, man kan göra något fint av vilken skitdag som helst ( Även om skolkning sällan löser särskilt många problem... )  
Nu har jag läxorna, tv-tittande med min sötnos och vindruvor framför mig innan det är dags att lägga sig, perfekt!
 
 

2 kommentarer:

  1. Tänk om man kunde göra samma sak i högstadiet utan att få skäll för de :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, där har vi fördelen med gymnasiet ;)

      Radera