18 december 2013

Lucka 18: En plats jag vill besöka...

Dagens fråga är inte särskilt svår för mig.
Jag älskar verkligen att resa och vill verkligen hinna se så mycket av världen som möjligt. 
För mig är inte det viktigaste att få se New York, London, Paris och Sydney även om det säkert är underbara platser jag kommer besöka en dag. 
Jag tycker inte att de känns speciella eftersom så många människor reser dit...

En plats som alltid legat nära mitt hjärta och som jag alltid drömt om att besöka är Kosovo! 
Jag har egentligen inte ens någon orsak till det, jag har bara liksom alltid drömt om att få se landet, haha! Det är verkligen ett måste för mig.

Utöver det har jag alltid varit faschinerad av Indien men också av förenta arabemiraten, tänk er Dubai!! (Ögonen glittrar på mig nu, jag lovar!)

Så nu vet ni det, förvånade?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar