21 december 2013

Lucka 21: Någon jag älskar...









 

 
Ja'a som ni säkert gissade genom att kolla på bilderna så är det såklart Alex jag syftar på när jag talar om en person jag älskar!
Snart (i februari) har vi varit tillsammans i 2 hela år, hjälp vad tiden går?!
 
Ibland är det så konstigt när man tänker efter, vi har verkligen INGET gemensamt, vi är helt olika som människor, vi talar ju inte ens samma språk när vi är tillsammans, haha!
 
På något sätt fungerar det bra iallafall, vi kompletterar varandra och vågar vara de personer vi verkligen är när vi är tillsammans.
Jag vet att jag alltid kan lita på honom och att han finns där när jag verkligen behöver det, vilket såklart är viktigt.
Jag skulle inte klara av att vara utan honom längre, han är liksom en bästa vän, pojkvän och familjemedlem i samma person. I min familj räknar vi inte längre att vi är bara tre personer utan fyra, Alex är också en del av den nu.
 
Jag är inte en sådan person som vågar säga att jag kommer älska någon för evigt, det kan man ju omöjligt veta...
Dock kan jag säga att jag älskar denna människa just precis nu, och det är väl ändå det viktigaste?
Puss på dej Alex! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar