25 december 2013

This years' christmaspresents...

Här ser ni vad jag fick i julklapp av min familj! Fick en hel del "flyttahemifrån"-saker... Kanske de vill att jag flyttar snart? ;)
 
Den obligatoriska bilden av julklapparna är tagen och morgonkaffet drucket, snart är det dags att gå iväg mot pappas för mera julmat och mera presenter, hur ska jag orka?! ... Är fortfarande mätt efter gårdagen, haha!
 
Nu när jag betraktar min bild märker jag att en hel del av mina presenter är på vift... En del är fortfarande hemma hos Alex och en del ännu kvar i vardagsrummet, hursomhelst, tack allihopa för superfina julklappar! (Tack till dig också mormor även om jag inte hunnit ringa ännu, jag vet ju att du är en trogen blogg-stalker...)
 
Nu borde jag sätta igång att klä på mig...
Ha det bra alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar