10 januari 2014

460

I brist på bättre idéer fick dagens inlägg heta 460 eftersom detta är mitt 460onde inlägg!

Efter en lång dag i skolan hämtade jag upp Anna med mammas bil (USCH vad nervöst det kändes att köra ensam...)
Vi körde omkring en stund, lyckades parkera i två (istället för en) parkeringsrutor på Prismas parkering, hälsade på Lina vid Emotion, gick in ett varv på Alko (bara för att jag kan) och hämtade tillsist pizza på Sesam innan vi åkte hem till mig.
 
Båda kände sig nog rätt sega idag så vi satt bara och myste en stund innan jag åkte iväg till Alex för att spendera resten av kvällen där!
 
Nu ska jag njuta av det sista av min fredag, trevlig helg på er!!
 
Då var det konstaterat - Att köra dieselbil är ABSOLUT INTE samma sak som att köra bensinbil..!
Min och Annas favorit, Sesam special!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar