6 januari 2014

Perfekt avslut på jullovet!

 
 
Hej igen allihop!
Vi bestämde med familjen att O'Learys' var en perfekt plats att spendera denna lediga måndagskväll på.
Underbart god mat, bästa sällskapet och den första lagliga ölen beskriver min kväll riktigt bra, haha!
Även om feelingen var bra och maten riktigt god var jag lite missnöjd över betjäningen... Fick sitta och vänta väldigt länge på menyer och sådant även om restaurangen var nästan tom... Usch för sådant, har verkligen blivit mer uppmärksam på sådana detaljer sedan jag själv började jobba inom branschen.
 
Nu borde jag nog börja kolla igenom sidorna till finskaprovet som jag tydligen ska skriva i morgon...
Wellwell, finska är ju inte min svagaste sida i vilket fall som helst vilket är tur eftersom jag har på känn att jag kommer somna tidigt ikväll!
 
God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar