2 januari 2014

Så här kan man också fira... I guess.

WOOOH grattis till mig, 18 år!!!
... Borde jag väl säga.
 
Humöret är dock inte riktigt på topp efter en natt med bara ett par timmar sömn, feber, frossa, förkylning OCH MENSVÄRK på det, känner mig bestraffad av ödet eller något liknande.
 
Deppar lite över att bli tvungen att ligga i sängen hela dagen för hur mycket man än förnekar det så är ju födelsedagar liite speciella ännu - även om man växt upp.
Det är den enda dagen på året då man faktiskt får känna sig lite speciellare än andra, haha!
 
Så, ingen skola, inga vänner och inget restaurangbesök med familjen ikväll...
 
Men inte tänker jag deppa ihjäl mig för det, min söta familj väckte mig med presenter i morse, mormor ringde och sjöng halva födelsedagslåten och facebook-grattisarna väller in!
 
Nu ska jag fixa till tekopp nr X med honung och krypa tillbaka i sängen,
hoppas ni har en bättre dag än mig nu då!!
 
Födelsedagspresenter av familjen! Av mamma fick jag också pengar för att anlita en personlig tränare för att göra ett gymprogram till mig (något jag verkligen önskat mig) SPÄNNANDE!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar