1 januari 2014

VILKEN KVÄLL!

 
Lånade en del bilder av Livva, kolla in hennes blogg HÄR!


Nyårsnatten blev perfekt - Precis som jag hoppats på!
Massor av mys hemma hos Livva, en sväng via pappas med Alex, Ilse och Livva för att skåla i lite rosa bubbel och sedan vidare till stan.
Jag fick min nyårskyss vid tolvslaget och hann dessutom träffa en massa folk som jag inte sett på ett tag, dock hoppas jag på att folk idag hunnit glömma bort mitt "heta" utséende (orsakat av regnet)...
 
Idag mår jag väl som jag förtjänar... Åt en dunder-frukost med familjen och begav mig sedan ut med dem i Fäbodaskogarna för att få lite frisk luft.
Nu ska jag ta en dusch och sedan städa upp i helvetet aka mitt rum, haha!
Att skolan börjar igen i morgon försöker jag förtränga en stund till tror jag...
Tur i alla fall att det är en vääldigt speciell dag i morgon... ;)
 
Eftersom nyårslöften inte är min grej (behöver dem inte tack vare min ovanligt bra självdisciplin) har jag inte invigt det nya året på något speciellt sätt utan tänkte helt enkelt fortsätta leva mitt liv som vanligt bara, haha!
 
Hoppas hursomhelst att ni fått en bra start på det nya året alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar