28 februari 2014

A little party never killed nobody ~

Hej på er! 
Det är fredagskväll och plötsligt infinner sig festfeelingen...
Jag brukade alltid vara tjejen som aldrig sa nej till en fest (vilket såklart ledde till att jag festade rätt mycket en tid). 
Detta är såklart inte en livsstil som passar mig längre, när man jobbar, tränar och dessutom får kalla sig någons flickvän blir man för det mesta tvungen att säga nej...
Detta hindrar mig såklart inte från att kolla in gamla bilder fyllda av härliga minnen:










2 kommentarer:

  1. Kan int du berätta lite om studioZ vad är membership, vad är du ledare för, vilka timmar tycker du mest om, vad är tyngst/lättast osv? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan jag absolut göra! Ska göra ett inlägg de kommande dagarna! :)

      Radera