22 februari 2014

En sådan morgon

Äntligen fick jag chansen att läsa den här boken - Och på originalspråk dessutom eftersom jag ska använda den i skolan på engelskan.
God morgon på er!
Är faktiskt uppe redan, (har alltid varit en morgonmänniska, vilket kanske förklarar att jag oftast vaknar vid 5-tiden på vardagarna...)
Gårkvällen spenderades hemma med, Ilse, Alex, godsaker och en kass film - Så otroligt skönt att bara slappa för en gångs skull!
 
Försökte "diskret" väcka Alex genom att prassla extra högt med bokens sidor som jag just läste, men efter en stund gav jag upp försöket och lämnade honom ifred.
Nu ska jag äta en megafrukost för mig själv och ladda upp inför gymmet, samtidigt som jag njuter av det faktum att hela sportlovet ligger framför mig fortfarande, gotta love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar