4 februari 2014

In the newspaper ~


Aldrig lyckas ju reportrar återge precis det man sagt... Men - det kunde helt klart ha varit värre!
 
Hej på er!
Upptäckte att jag var med i lokaltidningen idag.
Hade glömt bort att en reporter ringde och intervjuade mig i all hast förra veckan om Facebook som tydligen fyller år idag eller något liknande? Kul är det ju hursomhelst att få vara med i tidningen ibland, gillar ju faktiskt att synas och höras, haha!
 
Denna tisdag har verkligen rusat iväg, efter första passet i skolan åkte jag iväg till Easyfit för att unna mina muskler 90 minuter stenhård träning, underbart!
Resten av dagen flög förbi utan att jag ens märkte det och nu börjar det nog bli hög tid för mig att fixa till mig inför kvällens happening (mera om det senare).
 
Ha det fint nu alla!
 
Ps: Kom ihåg att ställa frågor i frågestundsinlägget! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar