26 februari 2014

Sportlovspanik

God morgon på er!
Ja, som ni läser i rubriken lider jag av sportlovspanik...
Jag vet inte om någon av er känner igen känslan som för mig uppstår först och främst när jag ser alla som reser och hittar på en massa kul under lovet, men också när jag ser folk som myser hemma och verkligen vilar upp sig. Jag gör inte någon av dessa, jag har ett helt oplanerat lov framför mig men ändå lyckas jag stressa omkring precis som jag gör alla andra veckor och när jag plötsligt inser att jag inte gör något vettigt av mitt lov grips jag av någon konstig form av panik. 
VARFÖR kan jag aldrig slappna av? Jag avskyr verkligen att stressa omkring över onödigheter hela tiden...

Wellwell, jag tror jag ska sticka iväg till gymmet och rensa tankarna en stund, kanske är det egentligen träningsabstinens jag lider av..? 

Bild från WeHeartIt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar