18 mars 2014

Let it go ~

God kväll på er alla fina!
Sitter framför datorn med ett leende på läpparna efter en riktigt bra och lugn "måndag", (det känns nämligen som måndag för mig eftersom jag låg hemma med feber igår.)
 
Efter en ovanligt lätt skoldag och en lång powernap drog jag mig iväg mot Annas för en kväll med massa skvaller, smoothies och Disney-filmen Frozen.
Har alltid varit galen i Disney-filmer så Frozen gjorde mig absolut inte besviken - Hann både gråta tyst och skratta högt som en liten unge mellan varven, galen? Litegrann kanske, haha!
Även om jag inte är någon vintermänniskan måste jag nog erkänna att promenaden hem i vinterglittret kändes åtminstone liite mysig efter att ha sett filmen. :)
 
Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen och förbereda mig mentalt för att sätta igång med träningen igen imorgon!
God natt på er!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar