28 april 2013

by WAUTSI

Jacka: SistersPoint, Topp: CheapMonday, Byxor: CheapMonday
T-Shirt: Solid, Jacka: Solid, Jeans: Gabba, Bälte: Santi
Jacka, skjorta och byxor är Solid

 Här fick ni nu se bilderna jag lovade igår!
Bestämde mej denna gång för att ha med mig Alex som modell också för att kunna inspirera både mina manliga och kvinnliga läsare.
Vad tycker ni om outfitsen/bilderna?

 Om ni är intresserade och vill veta mera om Wautsi och deras utbud tycker jag ni ska kika in på deras blogg HÄR!

10 kommentarer:

  1. Alltså du å Alex e så söta ilag, hu långa e ni?:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi tack !! :D jag är ca. 165cm lång och Alex är ca. 190cm lång om jag minns rätt. :)

      Radera
  2. Din Jacka ok, Alex skor+Jeans i första bilden awesome (Y), men resten njeeee. Dehär e problemet me skitmärken som Cheap monday o Solid. De har bra rykte men över hälften av deras kläder är skräp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja smaken är så olika, men kan nog hålla med om att jag inte alltid är så nöjd över passformen på CheapMondays kläder! :)

      Radera
  3. Vad stiliga ni är! :)

    SvaraRadera
  4. Super fina bilder !
    Åh , ni e såå söta + att ni passar jättebra ihop !
    Man blir glad av bilderna ni sätter upp , btw snygga kläder ! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojj tack snälla du!! :D denhär kommentaren made my day <3

      Radera
  5. ohh va sööta du å alex är ;)) + skiit fina kläder och bilder ;)

    SvaraRadera