29 april 2013

Det går bra nu!

Det är verkligen länge sedan jag faktiskt tyckt att en måndag är bra, men idag är väl ett undantag antar jag!
Skola som vanligt idag, fick information om vår prao som vi ska ha i vår, får se vart jag bestämmer mig för att fara nudå...Skulle gärna vilja vara tillsammans med någon som sysslar med marknadsföring men vet inte riktigt var jag ska hitta någon sådan här i Jakobstad.

Efter skolan blev det fönstertvätt once again med pappa, pengarna rullar in som de ska!
Ikväll blir det nog träning av något slag, har något fel på axeln (fml) så det kan hända jag tvingar med Alex på en power-walk istället för att lyfta vikter och sådant, haha! 
Får se hur det blir.

Utöver detta gästbloggade jag även på Wautsis blogg idag så om ni vill se det inlägget ska ni klicka HÄR!

Det var allt jag hade på hjärtat just nu, ha det fint!
















Haha, såå snygg i pappas jacka... Eller hur var det?

6 kommentarer:

  1. fin blogg du har! :) vilken mascara använder du? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha!! :D Använder maybellines "Colossum volume express" ! (Du vet dendär gula, haha!)

      Radera
  2. De här har egentligen int nå ti gö me dehär inlägget, men veetdu var man kan hitta fina shorts på nätet? :) fiin blogg<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan, ingen fara med det! Hmmm... De snyggaste, men såklart också dyraste... Hittar du på batoko.com samt runwaydreams.com (shorts att dö för) men med budgetvarianter är det svårare... Man kan ju alltid fynda på topshop, asos eller chicy, eller tillockmed hm och ginatricot, men du kanske inte är en sådan som vill ha likadana shorts som alla andra? Hoppas iallafall du fick någon idé! :D

      Radera
    2. Och tack snälla du! <3:)

      Radera
  3. taack! :D de är faktiskt värt att dö för ska nog lyckas övertala mamma att köpa ett par till mig! :P

    SvaraRadera