6 maj 2013

BACK

Hello bloggen, är tillbaka nu!
Jag vet att jag lovade blogga under tiden utbytes-eleverna var i Finland, och det skulle jag ha gjort också, om det inte var för det att nätet hemma hos mig pajade...
Har ingen aning om vad som hände, men hoppas på att få det fixat idag!
(Sitter på skolans dator nu, eheh)
Har inte varit i skolan heller, utan mest ränt runt på guidade turer i stan och på museer (Wooh...) Eller haft fullt upp med annat tillsammans med tyskarna, vilket såklart inte var helt fel det heller, men skulle gärna ha förevigat det på bloggen...
Nu får ni iallafall se en del bilder från de senaste dagarna:
 


 
 



 

 
Haha, var bara tvungen att ha med denna bild! Var på beskö till Campus Allegro i Jakobstad idag och fick syn på denhär söta figuren på barnavdelningen, awww jag dör!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar