1 maj 2013

NERVÖS

HJÄLP! 
Som ni kanske minns var jag ju på utbyte till Tyskland för några veckor sedan, orsaken till dagens nervositet är att nu har turen kommit till tyskarna att besöka till Finland... 
Om bara en halvtimme kommer Leona och alla de andra vara framme vid PG och jag kommer vara där och möta dem. 
Har städat HELA dagen så nu känns det väl helt ok, även om vi inte har världens snyggaste hus, haha! 
Tror verkligen vi kommer ha 5 sjukt roliga dagar (JA, jag kommer självklart blogga om allt) även om jag fortfarande inte kan förstå hur någon frivilligt kommer till Finland... 
Hursomhellst wish me luck nudå!!

Finaste Leona!<3

2 kommentarer:

  1. Blogga dåå! :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eftersom vårt nätverk ligger nere hemma och jag behöver dator för att blogga har jag en kort booggpaus tills felet är åtgärdat!

      Radera