28 december 2013

~ 2013 I Bilder ~

Kände att jag ville göra en tillbakablick på året som gått!
Man kan väl tänka sig att inlägget hade passat bättre på nyårsafton, men eftersom jag inte hade någon passande bloggidé just idag så får det bli nu istället.
Januari
Fyllde 17 år
Skrinnade mitt i natten...
... Och festade en del, haha!
Hårfärgning med Allan!

Februari
Firade 1 år med Alex <3
Fetto-kväll med de bästa!
Vinter-ridning
Slalomresa till Syötekeskus med dessa fjantar.

VIP-kväll på Wautsi.
Mars
Middag på O'Learys' med tjejerna.


Första longboard-turen efter vintern.
April

TYSKLANDSUTBYTET!

Första maj-firande.
Maj

Tyskarna kom till Jakobstad (Stackars Leona som blev tvingad att snusa, haha!)
Konsert-kväll!
Skolmusik i Esbo.
... Och ännu mera Esbo.
Alex födelsedag!
Det första (och extremt modiga) doppet i havet.
Grillfest med de bästa!

En av de allra sista skoldagarna innan sommarlovet.
Skolavslutning.
En oförglömlig kväll, haha!
Juni

Nicerun.


Picknick på "vårt" tak!
En fin kväll!
Midsommar.
Strandhäng med syrran.
Klackenparty, haha!
Terass-häng hemma hos Annika.
Middag once again med tjejerna.
 Juli

Fick träffa mitt kusinbarn för första gången.
Morgon-picknick på en brygga med Alex...
Petter på Jakobsdagarna.
Augusti

Umeå-resan med Alex.
Mera Umeå...
Båttur hos mormor och Kurre.
Skolstart!
Weekendfestival i Helsingfors!
Firade veneziansk...
September

Dubbeldate med Alex, Petsku och Janita på bio.
Ordnade disco med elevkåren.
Färgade håret.
Jobbade en hel del på Fäboda.
Oktober

Hade en bloggpaus i Oktober....

Hann i alla fall besöka Oslo som korrespondent och börja ta körlektioner med pappa.
November

Umgicks en hel del med Anna.
Bodycombat-skolning i Helsingfors med Annika!
En dag i Vasa med skolan. (Musikal och shopping).
Sötaste dansarna uppträdde på danspuls.
... Och efter det firade jag lillajul tillsammans med dem.
Äntligen vågade jag förändra mitt utséende också!
 December

Firade lillajul med mina fina.
Suit up and red lip day i skolan!
Julfest med StudioZ-gänget
Julfest i skolan
Firade jul med vänner och familj.
2013 har faktiskt varit ett riktigt bra år nu då jag tänker tillbaka, i slutet av förra år minns jag att jag inte alls kände mig lika nöjd över året som gått!
Hursomhelst hoppas jag nu på ett lika bra eller kanske till och med ännu bättre 2014, bara att tagga inför nyårsafton nudå, WOOOH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar