27 december 2013

Med familj nr. 2

 Idag var det åter igen dags att övningsköra!
Eftersom målet var Kokkola packade jag in hela familj nr. 2 (Pappa istället för mamma) och körde iväg för att kolla in mellandagsrean.
Som alltid var det packat med folk och eftersom jag slösat hutlöst mycket pengar på kameran igår var jag inte särskilt shoppingsugen...
Resan slutade i alla fall med att jag fick med mig lite träningskläder och Alex en del kläder från Dressman innan vi satte oss ner vid Arnolds för att fika lite innan hemfärden.
 
Kvällens plan är att inviga de nya träningskläderna på Bodycombaten innan jag sticker iväg för att njuta av kvällen hos Alex.
 
Hoppas ni också haft en bra dag?
 
... Var det gott Ilse? ;)

Toppen fyndade jag på Cubus och tränings- bhn på H&M
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar