17 december 2013

Carpe Diem, eller något liknande...

Ja'a mina läsare, jag vet inte varifrån min tisdags-utmattning kommit men nu är den ett faktum iallafall. 
Vaknade imorse med en överväldigande trötthet och skrikande muskler efter gårdagens träning så bestämde mig rätt snabbt för att strunta i alla regler och måsten och istället stanna hemma och njuta av livet litegrann.

Tydligen kände sig syrran inte heller riktigt på topp idag så vi vaknade samtidigt, åt en mega-frukost och kollade på Sex and the city 2 i våra pyamasar hela förmiddagen, mysigt!! 
Idag kvarstår ännu att läsa lite psykologi med Ilse eftersom vi skriver prov imorgon och senare ikväll mys med Alex, ingen träning för mig idag inte.

Även om det kanske inte är det smartaste valet att skolka så tror jag att det är viktigt att bara få strunta i allt ibland, skita i vad andra tycker och lägga alla måsten på hyllan för en dag, bara för att man faktiskt kan.
Efter en sådan dag tror jag att man presterar mera än man annars skulle ha gjort på två dagar... Så det är ju egentligen en win-win situation, eller hur? ;) 

Hoppas ni har en iallafall nästan lika skön tisdag som jag, haha! 

Kärlek till dessa filmer/serien! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar