17 december 2013

Lucka 17: Hur ser en perfekt dag ut?

Denna rubrik kan man nog tolka på många sätt...
Perfekta dagar kan vara så olika, det beror ju på om man syftar på vardag, helgdag, fest eller kanske någon resa? Dessutom vet jag ju inte om jag ska vara realistisk eller skriva vad jag verkligen skulle se som perfekt?!

Hursomhelst bestämde jag mig tillslut för att beskriva min drömvardag i framtiden...
(Ordet Dröm är nog extra understrykt i det här fallet, haha!)


1. Jag skulle vakna tidigt i en lägenhet någonstans i en storstad i världen och låta Alex (som såklart bor med mig) sova vidare.

2. Morgonen skulle jag börja med en hård workout, det bästa som finns!

3. Efter workouten vill jag ha låång tid på mig att sitta och äta frukost, dricka mängder av kaffe och surfa på nätet i frukostbordet - tillsammans med Alex såklart!

4. Efter det skulle jag nog sätta på mig mina fancy jobb-kläder och sticka iväg till något välbetalt jobb, haha! 

5. Min lunch ska vara så lång att jag hinner träffa bästa vännerna och dessutom shoppa lite..! (What a dream!!)

6. På kvällen då jag kommer hem vill jag nog ta ett bad och sedan sätta på mig (ännu snyggare) kläder och äta en romantisk middag med Alex någonstans. 
Hur jag vill att mina kvällar slutar tänker jag inte skriva ut, men ni kan säkert gissa... ;) HAHA! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar