3 december 2013

~ Dear Santa ~



Julen närmar sig och förutom de vanliga önskningarna (evigt sommarlov, lottovinst, drömkroppen osv...) har jag faktiskten del realistiska önskningar också.

Som ni ser ovan har de flesta önskningarna med träning att göra, mest för att träningskläder och andra tillbehör oftast är riktigt dyra och ibland svåra att sponsorera själv. 
Utöver det vill jag ha en riktigt mysig pyjamas (har försökt få Alex att gå med på att vi ska skaffa matchande pyjamasar men han har tyvärr inte gått med på det... Ännu!)

Tillsist har jag tänkt skaffa en kamera för att bättra på kvaliteten på mina bloggbilder, dock inte en systemkamera eftersom jag troligen skulle vara för lat för att släpa med den överallt... Yepp, jag känner mig själv, haha!

Det var allt jag ville ha sagt nu, ska strax släpa mig iväg mot gymnastiksalen och dansa lite polonäs (tror jag iallafall?). 
Ha en skön tisdag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar