31 december 2013

Framåtblick

Jag läste en blogg här i veckan som hade en underbar idé, nämligen att göra en framåtblick på 2014 istället för en tillbakablick på 2013. 
Jag tror att det är viktigt att man ibland tänker på vad man faktiskt har framför sig så att man orkar kämpa vidare med vardagen så därför tänker jag också göra ett likadant inlägg.

Hoppas det var okej att jag lånade din rubrik Emilia
Klicka på namnet för att besöka hennes blogg.

2014 tror jag kommer bli ett bra år, jag har nämligen mycket att se fram emot, bla:

- 18-års dag och körkort
- Massor av träning och utbildningar/event
- 2-års dag med Alex 
- En del resor, bla. Polen med skolan, Sverige och möjligen Helsingfors med tjejerna
- Förhoppningsvis ett besök av min tyska vän Leona

Utöver detta finns ju alla lov och såklart en massa saker som ännu inte blivit planerade... 
Ett nytt år känns så otroligt spännande när man väl tänker efter litegrann! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar