30 december 2013

Reunion

Hej på er!
Snart är denna måndag avklarad...
Efter träningen stack jag iväg på en körlektion och fika tillsammans med pappa, börjar verkligen bli nervös inför uppkörningen nu!
 
Senare på eftermiddagen väntade ännu en fika, denna gång med Giggs som är hemma under jullovet.
Jag har ofta svårt att umgås ensam med kompisar (vet inte varför, det bara är så) men med Giggs spelar det aldrig någon roll hur lång tid det gått sedan vi senast träffats, det känns alltid lika enkelt att prata i alla fall. Efter ett tag insåg jag att jag faktiskt saknat honom en del, även fast jag inte tänkt på det tidigare.
 
Ikväll väntar ännu mys och troligtvis planering inför morgondagen tillsammans med mina fina tjejer, perfekt avslut på en bra dag!!
 

Eftersom jag helt glömde bort att fota under fikan bjuder jag på en bild från i våras istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar