27 december 2013

GRATTIS BLOGGEN - 1 ÅR

Wow guys, jag höll verkligen mitt nyårslöfte och bloggade i ett helt år (om man bortser från några små pauser av varierande skäl).
 
Det känns fortfarande sjukt roligt och jag har inte som helst tankar på att sluta.
Tack vare er har jag lyckats åstadkomma närmare 450 blogginlägg och nått upp över 200 000 sidvisningar, vilket ju är fantastiskt!!
 
Under det kommande året ska jag verkligen satsa på att utveckla bloggen och förhoppningsvis få den att växa ännu mera...
Dock kommer jag ju ingen vart utan er hjälp, så jag vill bara säga:
 
Tack till alla er som läser min blogg och som orkar anstränga er genom att lämna kommentarer, ni är verkligen guld värda!
 
Som avslut tänker jag bjuda på lite header-bilder från det senaste året, tänk hur mycket bloggen hunnit ändra?!
När jag skriver detta inser jag att det nog börjar bli dags att byta snart igen...
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar