13 december 2013

Lucia/Fredagen den 13onde

Kanske börjar bli dags att klippa pannluggen lite..? 

Ojoj, märkte just att det inte bara är lucia idag utan också fredagen den 13onde, haha! Inte för att jag egentligen tror på skrock, men iallafall...

Det märks verkligen att jag sovit på tok för lite denna vecka (uppstigning kl. 05.00 är ingen dans på rosor kan jag säga...) 
Har extrema svårigheter med att orka koncentrera mig i skolan och matlusten försvinner helt, usch för sådant! 
Ser verkligen fram emot en äkta sovmorgon i morgon.

Dock har jag en hel del att göra innan jag kan njuta av någon sovmorgon, bla. ett pass BodyCombat ikväll på StudioZ, be there!!

Nu väntar inlämning av en finskauppsats jag skrev några minuter efter att jag steg upp imorse, känner att jag inte vill läsa igenom den före inlämningen, haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar