13 december 2013

Lucka 13: Berätta om din favoritsak i hemmet

Nu publiceras lucka 13, bättre sent än aldrig som man brukar säga.

Jag tycker denna rubrik var rätt flummig..? 
Det finns ju massor av saker som jag gillar och såklart saker jag inte kan leva utan, ex sängen och duschen, men vem vill nu läsa om det? 

Istället valde jag att ta några bilder på mitt rum.
(Jadå, jag orkade städa men inte flytta undan de saker bla. en trasig brandvarnare som låg och skräpade på min säng innan det var dags att fota, haha!)

Jag och Alex har jobbat rätt hårt med att fixa till mitt rum och nu är jag riktigt nöjd!
Ett rum blir ju aldrig helt klart, men nära på färdigt vågar jag nog kalla det iallafall.

För mig som är en väldigt pedant person är det väldigt viktigt att ha en plats där det alltid är ordning och precis så som jag vill ha det, det låter kanske maniskt men jag börjar må psykiskt dåligt om det är oordning omkring mig... 
Nu då jag vet att jag har min egna och enligt mig själv "perfekta" plats kan jag dock kontrollera känslorna rätt bra.

Här kommer nu några bilder jag hann ta innan jobbet:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar