12 december 2013

Lucka 12: Någon jag saknar

Detta var en enkel rubrik, det finns en person jag saknar riktigt mycket nu och det är Bella!
Träffade Bella då jag var i Norge tidigare i höstas och det är jag så otroligt glad för.
Ni vet den där känslan då man plötsligt träffar en person som är lika knäpp som man själv och som man kan prata om allt med - Redan från början.
Sekunden efter att hon steg in på vårt hotellrum började vi tala och vi slutade liksom inte på hela resan (nätterna inräknade, eller hur Bella, haha!)
Det kändes mera som att jag känt henne 4 år och inte 4 dagar så jag åkte hem...
Kan inte vänta till sommaren då jag får åka till Sverige och hälsa på henne!!

Lånade hennes profilbild... Hoppas det var okej nu bara!





































Utöver detta saknar jag såklart Giggs också som studerar ett år (?) i Bryssel 
- men -  
Han kommer hem redan nästa vecka och dit är det ju inte lång tid, haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar