22 december 2013

LUCKA 22

Godmorgon på er!
Dagens lucka ska handla om något jag är beroende av.

Det är klart att man är beroende av en hel del saker för att ens överleva, men om man bortser från dem så är det nog kaffe som ligger på första plats.
Jag klarar mig inte en enda dag utan kaffe länge, huvudvärken som uppstår är verkligen mördande! Brukar drick en halvliters termos på morgonen och ett par koppar på eftermiddagen (lite beroende på vad jag är tvungen att prestera på kvällen, ex. träning eller jobb.) 
Jag har inget alls emot mitt kaffedrickande, jag blir pigg och glad och presterar bättre, dessutom påskyndar det ju förbränningsprocessen vilket ju aldrig är fel... ;)

Det bästa med detta inlägg måste jag nog erkänna att är vad jag inte skrev, dvs. jag behövde inte skriva att jag är beroende av snus längre, vilket såklart känns alldelesalldeles underbart!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar