22 december 2013

Den ljuva känslan...

... Som sprider sig i kroppen efter att julstädningen är klar (om man bortser från mitt eget rum, NÅGOT måste jag ju ha att göra imorgon också..!), pepparkakorna är bakade och den sista (stenhårda) Bodycombat-fighten innan jul med ett supertufft gäng är avklarad.
Nu återstår bara att njuta av lovet i 4 dagar framöver, när var jag ledig så länge senast?!
 
Kvällen ska spenderas på bästa sätt med mina fina tjejer hemma hos Leif, hoppas verkligen att de andra inte orkat fixa till sig överdrivet mycket... Denna tjej är nämligen så utpumpad så att föna håret känns som en extrem kraftansträngning, haha! ;)
 
Jul hos Jutilas! (Nope, vi kanske inte har världens modernaste hus men detta är verkligen äkta jul för mig ändå!)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar