23 december 2013

Lucka 23...

... Mitt favoritjulminne!
Det är svårt det här med julminnen... De flesta jular ser ju faktiskt rätt likadana ut eftersom de flesta har sina egna traditioner. Julen kändes såklart mycket mera speciell då man var liten, det kommer liksom aldrig att bli likadant igen!

Dock kan jag nog säga att förra julen var ganska speciell för mig, det var den första julen jag firade med Alex vilket såklart var underbart!
Inte nog med det, jag hann dessutom besöka en nykter pappa (och farfar) och äta middag tillsammans med dem (eftersom mamma jobbade), ni anar inte hur stolt jag var över pappa den dagen!! <3

I morgon är det ju julafton igen och såklart hoppas jag på en massa underbara minnen även detta år! 

Jag och Alex för exakt ett år sedan på vår första gemensamma jul.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar