23 december 2013

HAHA!

Oh dear lord... Lät julfeelingen ta över hand när jag fixade till collaget så fick mig ett gott skratt åt slutresultatet! Allans "Julraket" nere till höger lovade jag dyrt och heligt att publicera på bloggen också, haha!
God morgon på er!
Som ni ser var det pepparkaksbak och glögg som stod på schemat igår kväll.
Tyvärr räckte inte min motivation till för att baka pepparkakor två gånger samma år
 (hatar verkligen att baka och gillar inte ens pepparkakor) så jag drack glögg istället och kritiserade de andras mästerverk, haha!
En riktigt mysig kväll hade vi i alla fall med mycket prat och skratt, extra kul var det att ha med Janika också som är hemma från ... Nådendal? Här i Jakobstad bor hon i alla fall inte i vanliga fall!
 
Nu ska jag sätta på en panna kaffe och väcka min Alex som fortfarande sover efter mina tappra försök att väcka honom tidigare i morse...
Ha en bra åretslängstadag alla!!
(Barn eller inte, jag tycker fortfarande att dagen före julafton är evighetslång!)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar