5 december 2013

Lucka 5: Vem var du för 1 år sedan?

Hej på er!

Dags för lucka 5 nudå.
När jag såg rubriken tänkte jag "Vaddå för 1 år sedan, jag är ju precis samma person ännu..?" men ju mera jag tänker efter, desto mera inser jag hur mycket jag faktiskt förändrats under 1 års tid.

I december förra året var jag fortfarande den där lilla, blonda danstjejen som gick första året på gymnasiet. Första terminen hade flugit förbi i all hast och kvällarna gick åt till ED-träningar och såklart BodyCombat som jag upptäckt vid den tiden.

Jag var väldigt stressad inför julen eftersom det var den första julen jag firade med min kille och jag inte hade en aning om hur det skulle bli och samtidigt led jag ju förstås den vanliga julstressen, hur mycket kondition komme försvinna under lovet och hur mycket kommer jag riktigt hinna gå upp?? Samma sak varje år, haha! 

Jag har på känn att jag var mycket osäkrare på mig själv vid den tiden också... Inte för att jag riktigt vet vem jag är än i idag, men jag tror bestämt att det var värre då!

Utöver det hade jag ju såklart inte lärt känna Sarah och Allan särskilt bra ännu, vilken konstig tanke, haha!

Mera än så kan jag nog inte komma på, det är verkligen läskigt hur mycket man faktiskt förändras utan att man ens tänker på de, eller hur?! 

Extremt fina bilder från förra årets julfest, eheh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar