28 januari 2014

Date-night

God kväll på er allihop!
Hade en jobb/träningsfri kväll denna tisdag så passade på att ha en biokväll tillsammans med killen.
Vi valde att åka och kolla på "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" och jag måste nog erkänna att den var precis så bra som jag hoppats på!
Det är en sådan där film som man bara måste åka och se, förlorade mig helt i den och skrattade högt flera gånger, haha!
 
Kort sagt hade jag en riktigt härlig kväll, jag tror att det är viktigt att man ibland verkligen tar sig tid och hittar på något med sin andra hälft, istället för att bara ligga hemma och dega. Man blir påmind om hur roligt man faktiskt har det tillsammans och hur lyckligt lottad man är, just, precis, nu! <3
 
Hoppas ni också hade en bra tisdagskväll alla fina.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar