29 januari 2014

Fyndat...

Hej på er! 
Sitter hemma hos pappa och tar det lugnt efter att ha ätit middag.
Skolan drog ut på tiden idag eftersom jag gick på kursen i muntligt berättande sista timmen, måste ärligt erkänna att det inte gjorde mig ett dugg eftersom vi började studera marknadsföring som jag faktiskt är rätt intresserad av och dessutom hann planera resan till Umeå lite... Spännande! 

Efter skolan var jag inne på Wautsi och tröstshoppade lite på 70% rean, läderhandskarna är favoriterna just nu medan kappan (i påsen) får åka in garderoben i väntan på varmare väder... Bättre bild på den får ni se någon dag framöver.

Nu ska jag sätta igång och planera kvällens showdans-timme, ser fram emot att träffa mina duktiga dansare igen ikväll! <3

Att redigera bilder på ipaden hör verkligen inte till favoritsysselsättningarna..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar