14 januari 2014

Effektivt!

Hello på er!
 
Har haft en riktigt bra dag idag!
Eftersom jag bara hade första passet idag i skolan hann jag sticka till stan med bilen redan vis nio-tiden i morse. Hann ta itu med en hel del småärenden som lämnat på hälft en längre tid innan jag hämtade mamma och åkte iväg för att luncha och gå i affärer. Som alltid fick jag med mig en del småsaker hem, tack mami! <3
 
Nu väntar ett pass Bodypump på StudioZ innan jag äntligen får mysa med min efterlängtade kille...
Hoppas ni också haft en bra dag?
 
Fyndade en Adidas "innan- och efterträning" tröja för endast 20€

@Saigon
 

8 kommentarer:

  1. Hejsan,
    du köpte ju ny kamera för ett tag sen, vad tkr du om den, vad är bra samt sämre med den och skulle du rekommendera den? Berätta gärna lite om den. :)
    Tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig! Det kan jag absolut göra (ska skriva ett inlägg om det senare ikväll.) :)

      Radera
  2. varifrån har du köpt lycka bokstav? o va kosta d?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick dem som gåva av mina danselever för måånga år sedan så har ingen aning... Har i alla fall sett liknande på Sunds trädgård i Jakobstad och på Blossom. :)

      Radera
  3. Du e så vackeeer, saknar dej min sweetie! ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww saknar dej meed snyggoo :(( Kaffe SNART!!! <3

      Radera
  4. Var köpte du den tröjan? ��

    SvaraRadera