22 januari 2014

New Experience...

Hej på er!
Idag hade jag äntligen träff på EasyFit tillsammans med min PT Annika.
Fick ju en Personlig Tränare till födelsedagspresent av mamma eftersom jag länge velat gå på gym men alltid känt mig alldeles vilsen bland alla maskiner och muskelberg.
Idag hade Annika gjort upp ett intervall-program åt mig med ganska många upprepningar av varje rörelse för att även träna puls och uthållighet.
Jag kommer nog bara gå på gym omkring 2 gånger i veckan (eftersom jag har så mycket andra träningar) så det passar mig perfekt att träna hela kroppen på samma gång!
 
Visst, jag fick nog en del sneda/undrande blickar av de andra som tränade på gymmet när jag kom instövlande med min PT men det kan jag verkligen ta, jag vill för det första veta vad jag håller på med och för det andra göra det rätt också... Det  är en sak jag tror flera borde tänka på ibland innan de börjar gå på gym!
 
Nu ska jag dra iväg mot Sandsund och dra en danslektion innan jag kan slappna av, vågar inte tänka på träningsvärken jag kommer lida av de kommande dagarna... Haha!
 
Ha en fin kväll alla!!
 
Ps: Superkul med alla positiva kommentarer i det förra inlägget! :)
 

2 kommentarer:

  1. kan du skriva ett inlägg om hur det gick till 'när du fick din pt' . altså allt från hur du hittade henne (okej om det var din mamma då eller vem du fick det av som present :D) men altså hur ni tog kontakt, hur mkt ni har kontakt ang. kost osv eller om det bara är träningen :D från vad det kostar för dig osv :D är väldigt intresserad av att ha en pt jag med men vill gärna ha lite hjälp på vägen hur jag skall gå till väga :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig, gissade att jag skulle få en liknande kommentar så gör supergärna ett inlägg under dagen! :D

      Radera