12 januari 2014

Relaxing

Aaah, njuter av den underbara känslan som uppstår efter ett hårt träningspass!
Skulle ju filma min Bodycombat licens-video idag men eftersom filen blev för stor sparades den inte... Nya tag på torsdag bara.
 
Efter träningen körde jag omkring en stund med Anna i stan innan jag bestämde mig för att sticka hemåt för att duscha och byta om till myskläder.

Nu sitter jag hemma hos Alex, tvn står på, en skål vindruvor finns bredvid mig och så fort jag bloggat klart väntar massage av världens bästa kille, livet är allt bra underbart ibland! <3

Perfekt after workout - food!

2 kommentarer:

  1. Hej kan du inte lägga upp bodycombat videon? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eftersom den förra misslyckades har jag just nu inget att publicera men när jag fixat den nya kan jag försöka kolla upp om det är tillåtet, är medveten om att LesMills är ganska stränga med vad som får publiceras och vad som inte får publiceras tyvärr..! Men hoppas går ju, eller hur? ;)

      Radera