31 januari 2014

Tänk Umeå..?

Hej på er!
Äntligen fredag säger jag bara, denna vecka har verkligen känts ohyggligt lång! 
Igår hade vi representanter från Umeå Universitet på besök i skolan och såklart satte det igång mina tankar - Igen. 
Vad ska det egentligen bli av mig i framtiden? På senare tiden har jag funderat väldigt mycket på studier inom träning och idrott, men jag antar att jag hinner ändra mig tusen gånger till innan det blir dags att välja påriktigt... 
Måste erkänna att det här med att bli vuxen inte riktigt är min grej!

Lite skola återstår ännu idag innan jag äntligen får åka hem, hann prata lite med både Livva och Bella under min håltimme vilket såklart lös upp dagen lite extra, saknar dem båda! 

Nu tror jag bestämt att jag har några extra liv på Candycrush som borde spelas upp, haha! 
Ha en skön dag alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar