17 januari 2014

Tillbaka till vardagen

Hej på er!
Nu märks det verkligen att vardagen har kommit igång efter julen, mina dagar består av skola och efter det så många (och långa) powernaps jag bara hinner innan jag måste rusa iväg till jobb eller träningar för att tillsist komma hem - utsvulten och svettig till ett berg av läxor och en sovande pojkvän...

För vissa av er kanske detta låter som en mardröm men jag måste erkänna att jag faktiskt trivs rätt bra så här. Visst, det kan kännas tungt ibland men när uppskattar man egentligen helgerna så mycket som under vardagarna?!

Bloggen har fått stå tom ett par dagar nu, har helt enkelt varit för stressad och haft för lite bloggmaterial. Gillar inte alls att hålla den ouppdaterad men ibland blir saker och ting inte riktigt som man vill... Nu är det ju i alla fall fredag och eftersom jag vet att jag har en hel del planer för helgen vågar jag nog lova bra uppdatering framöver!

Nu ska jag hämta en kopp kaffe och fortsätta läsa boken jag fick i julklapp (Nej, jag har självklart inte hunnit läsa ut den ännu!)
Ha en skön fredag alla! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar