15 februari 2014

My Valentines Day

Jag fick underbara rosor av Alex och godis av mamma dagen till ära!
God morgon på er!
Ligger fortfarande kvar i sängen framför tv:n med godiset som lämnade över från igår kväll - Skönt!
Min Valentines Day blev riktigt lyckad, hann faktiskt umgås massor med killen för en gångs skull vilket såklart var alldeles underbart.
Senare på kvällen besökte jag och Alex eventet som jag berättade om tidigare i veckan, mysig stämning och professionella musiker beskriver kvällen riktigt bra.
Min egen stämning var kanske inte på topp pga. ett par små missförstånd men sådant får man helt enkelt räkna med ibland.
Kul var det i alla fall att få klä upp sig litegrann och se lite folk, lite omväxling från tv-soffan kallar jag det, haha!
Nu ska jag förbereda mig mentalt för att ta mig upp ur sängen, klä på mig, äta lunch och köra en stenhård lördags-workout på gymmet, inte helt fel efter allt godis jag stoppat i mig...
Hoppas ni har en skön dag allihop!
Bjuder på en bild av Emmanuel med sitt duktiga band samt gårkvällens outfit som avslut:
 
 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Om du menar hur lång jag är så tippar jag på omkring 165cm... Har inte mätt mig på evigheter :D

      Radera
  2. Du har väldigt fina tuttar ;)

    SvaraRadera