10 februari 2014

New shoes

Idag fick jag hem mina "MaryKay-skor" på posten. Fyndade dem på rea på footway.com. Skorna, som ursprungligen kostade 80€ blev mina för bara en tjuga, lovely!
 
Hej på er!
Har haft en alldeles fantastisk måndag!
Efter en skön sovmorgon och en relativt lugn dag i skolan åkte jag hem till Leif tillsammans med Allan för att konversera en stund på skype med Livva som fortfarande är kvar i Singapore, kom tillbaka hem nu, du är saknad! <3
Efter det hann jag äta en snabb middag innan jag fick dra på mig MaryKay-kläderna och åka iväg till Solkulla på måndagsmöte.
Det är helt otroligt hur mycket positiv energi jag får av att sitta på möte med detta gäng fantastiska kvinnor som bara överöser mig med inspiration, ser redan fram emot nästa(nästa) måndag!
 
Nu tycker jag att jag förtjänar att krypa ner i sängen och sova måånga timmar, god natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar