11 februari 2014

Svar på fråga:


Hej på er!
Jag kände att det passar mig väldigt bra att göra detta inlägg nu eftersom MaryKay verkligen är aktuellt för mig just nu!

Jag började med MaryKay som ett resultat av flera orsaker:

Att få jobba i kjol och höglackat har ju alltid varit en dröm och att dessutom få ta del av, sälja och såklart använda smink- och hudvårdsprodukter med kvalitet i världsklass var ju en superstor bonus. 
Jag är dessutom väldigt förtjust i systemet som gör det möjligt för mig att bli precis så framgångsrik som jag själv vill bli utan att någon någonsin kan stå i vägen för mig. Det innebär ju såklart också att jag kan jobba precis så lite jag vill också, ifall jag exempelvis är stressad en period.
Tillsist har jag förälskat mig i den positiva gemenskapen med konsulterna omkring mig, tänk att en business kan vara uppbyggd på kvinnor som vill hjälpa istället för att stjälpa andra kvinnor, det är ju helt fantastiskt!

När man tänker på priset på produkterna är de såklart lite dyrare än "vanliga" produkter i affärerna men när man jämför kvaliteten och hur länge de faktiskt håller är priset plötsligt en struntsumma! 
Om jag tar läppstift som var ditt exempel så ligger priset på omkring 20€.

Till sist vill jag vara noga med att påpeka att det är HELT GRATIS om Du vill att jag kommer hem till dig och håller en hudvårdsklass (så du ensam eller med dina vänner får testa på produkterna) eller kanske bara berättar lite om MaryKay. Om du vill vara värdinna för en klass (det betyder att det är du som bjuder hem gäster) kan jag dessutom lova dig en värdinnegåva - helt gratis och utan krav såklart! 

Nu räcker det med text, om du är intresserad eller har ytterligare frågor kan du kontakta mig direkt på facebook eller på min e-post (martina.jutila@hotmail.com)

Hoppas du fick svar på vad du ville veta? :)


2 kommentarer:

  1. Du borde också läsa dig in lite mera på "multi-level marketing" före du ställer dig på Mary Kays sida. Det har förekommit många företag som är likadant som Mary Kay och det handlar för det mesta bara om svindel. Företagen lovar rikedomar och framgång med välutvecklad manipulation så flickorna/kvinnorna verkligen ska tro att de kommer bli rika på detta vis, men det slutar oftast väldigt annorlunda. Om du läser om hur det har gått för folk som har sysslat med det här tvivlar jag starkt på att du kommer lovorda Mary Kay och dess produkter igen. Googla runt lite och läs vad som sägs om Multi-Level Companies.


    Dock måste jag säga att detta var ett väldigt smart sätt att marknadsföra Mary Kay, lite fult att använda din blogg läsarbas, men ändå fyndigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var själv väldigt skeptisk till en början - Precis som du, men när jag med egna ögon träffade och fick prata med kvinnor från min egen hemstad som jobbar med MaryKay på heltid och klarar sig bra på det kändes det med ens säkrare. Jag är en sådan som måste se saker med egna ögon för att tro på dem och med MaryKay var det precis vad jag gjorde innan jag faktiskt vågade lita på företaget. Du har absolut rätt i att liknande företag kan lura folk men jag tror inte att MaryKay är ett sådant! Som avslut vill jag säga att tanken aldrig var att marknadsföra företaget utan att svara på frågan och upplysa de av mina läsare som inte har en aning om vad det riktigt är jag sysslar med :)

      Radera