13 februari 2014

Valentines Day - TIPS!

Hej på er!
Som ni säkert är medvetna om är det ju Valentines Day i morgon!
Många är säkert - precis som jag, dåliga på att hitta på saker och lämnar kanske hemma med killen och onepiecen i tv-soffan även på Valentines Day?
Jag är rätt säker på att jag min dag hade slutat precis så om inte min goda vän Emmanuel hört av sig bjudit in mig och Alex till sitt Valentines Day-evenemang på Campus Allegro här i Jakobstad.
 
Här i Jakobstad klagar man ofta på att det aldrig händer något så jag blev verkligen glatt överraskad när Emmanuel ringde.
 
 
Jag tycker att det är viktigt att stöda de personer som verkligen vill göra en förändring i den här gråtrista staden så därför uppmanar jag också Er att dra med er killen/tjejen till nybyggda och supersnygga Campus Allegro på fredag. Om man inte känner för att äta en 3-rätters middag kan man ju göra som jag istället och segla in någon gång under kvällen för att ta en drink, kolla läget och lyssna lite på musiken, det låter inte helt fel va?
Jag tycker helt klart att det är det minsta man kan göra för att visa sin uppskattning över att någon verkligen orkar och vill engagera sig för att hitta på något här i stan, dessutom låter det ju rätt mysigt också, tycker inte ni..? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar