7 februari 2014

VIDEOBLOGG: Svar på frågestunden!

Hej på er!
HJÄLP vad jag krånglat med videoinlägget, hade tänkt publicera det redan på förmiddagen men har helt enkelt inte fått det att fungera förrän nu...
Måste erkänna att det var väldigt jobbigt att sitta och prata med sig själv så en del flum och ett par "intressanta" konversationer med mig själv lyckades jag nog få in på mina 13 minuter...
Good luck med att ta er igenom hela, haha!
 
Som jag nämnt förut så är jag inget tekniskt geni så filmen är inte perfekt,
dock har jag gjort mitt bästa för att göra den så bra som möjligt så jag hoppas ni har lite överseende och blir nöjda med svaren.
 
Här kommer videon, puss på er:
 


4 kommentarer:

  1. Det var ett jättebra videoinlägg de måste du göra nästa gång som du har frågestund :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla duu, de ska ja absolut tänka över! :D

      Radera
  2. hej, jättebra inlägg, du borde testa med flera video inlägg och kolla hur det påverkar läsarantalet. å helt sjukt bra e du ju :) tyckte att jag fick bra svar på mina frågor :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dej! Tack ska du ha snälla du! :D Kul att du fick svar på frågorna, ska absolut försöka mig på flera videos framöver! :)

      Radera