6 februari 2014

På så vis idag...

Hej på er!
Måste ärligt erkänna att jag vaknade på helt fel fot idag!
Bilden under beskriver känslorna jag kände då jag vaknade rätt bra (haha):
 


 
Skoldagen segade sig fram och jag kände att bristen på skolmotivation blandat med ångesten över saker jag borde hunnit med igår höll på att göra mig alldeles slutkörd... ´
På väg hem från bussen fick jag dock göra utlopp för alla känslor och prata skit om allt mellan himmel och jord med syrran och när vi väl var hemma väntade ett lönekuvert, ett underbart erbjudande på mailen och en stor kopp kaffe - Plötsligt kändes inte dagen så hemsk längre!
 
Nu ser jag plötsligt fram emot att åka till jobbet och livet känns faktiskt lite lättare än det gjorde i morse, det gäller nog bara att aldrig ge upp och fortsätta kämpa framåt - även då man egentligen varken vill eller orkar, DÅ jag tror att man lyckas med det som till en början känts näst intill omöjligt! :)

Hoppas hursomhelst att ni har haft en bättre dag än mig allihop!
 

Så enkel men samtidigt så otroligt sann text!

2 kommentarer:

  1. varför sku man int kuna fara ti skolan fast man sku va gay? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fundera sama haha! :D Hitta bilden å tyckt resten stämd bra så fundera int nå mer på de...

      Radera